Важливо Правила подачі теми

Статус
Закрита.

Настюша Левченко

Новий користувач
Реєстрація
22.12.24
Повідомлення
247
Реакції
40
Бали
33
Правила подачі скарги чи оскарження на адміністратора
Загальна інформація:

  • Заголовок скарги повинен відповідати настпній формі - "Нікнейм адміністратора" / "Суть скарги";
  • Приклад: Микита Вентерович//Заблокував в ДС
  • Адміністратор вправі не надавати докази публічно (на форум) якщо там присутня інформація яка не підлягає розповсюдженню;
  • Скарги розглядаються протягом 24 годин з моменту її подачі. Є виключення: ситуація не зрозуміла та потребує додаткового часу чи доказів;
  • Оскаржити покарання можливо протягом 7 днів.
  • Усі докази порушень з боку адміністратора залишаються дійсними протягом 7 днів, після чого вони втрачають свою чинність та є недійсними.
Заборонено:
  • В темі заборонено офтоп, флуд;
  • Забороняється обговорювати відповіді адміністратора. Якщо ви не згодні з його рішеннями можете подати скаргу на його ім'я;
  • Забороняється неадекватна поведінка, образа, матюки, завуал. мат;
  • Забороняється Неповажне ставлення до Адміністратора у скарзі;
Не підлягає розгляду:
  • Фрапс більше 5 хвилин і без тайм коду розгляду не підлягає;
  • В скарзі відсутні докази порушення з боку адміністрації / відсутній скріншот видачі покарання;
  • Скарга написана від третього лиця;
  • Навмисний злив адміністративного складу;
  • Дублювання скарг (скарга з ідентичною проблемою на яку була вже надана відповідь);
  • Неадекватний зміст скарги (музика, текст, неадекватна назва доказів, тощо);
  • Скарга в якій використані повідомлення для підняття статусу теми ("UP", "Піднімаю" тощо);
  • Нечитабельна скарга (використаний чорний колір, дуже малий розмір шрифту, тощо);
Примітка:
  • Фрапс знятий на телефон або інші подібні пристрої підлягає розгляду якщо на ньому хороша якість та видно всі ключові і необхідні моменти.
  • Скарги на основний склад команди (розробники, піар-менеджер, дизайнер, тощо) розглядаються в особистих повідомленнях спец. адміністратора чи керівника (особисті повідомлення на форумі/телеграм).
  • Відеодоказ має обов'язково бути розміщений на відеохостингу YouTube;
Форма подачі скарги:
  1. Нікнейм адміністратора:
  2. Особистий нікнейм:
  3. Суть скарги:
  4. Доказ видачі покарання (скріншот/відео):
  5. Дата походження:
 
Статус
Закрита.
Зверху Знизу